暈樓浪


八號風球高掛, 提早回家, 小睡片克.  香甜的睡了兩句鐘. 醒時下床, 腳步浮浮, 心中暗道 “幣傢伙, 難道感冒?", 沒發燒, 卻有暈眩感覺, 難道有暗病? 但剛做完body check不久, 一切健康指標正常, 難道甚麽地方出錯了? 望望天花板的吊燈, 搖晃不已, 但明明所有門窗關緊, 頓有所悟.  原來是整座大厦在搖擺!

所住大厦為單橦建築, 在舊區中鶴立雞群, 特別當風.  而巨爵風力實在非常强勁, 真的有把整座大厦吞噬而"巨嚼"之之勢.  我是在如暈船浪一般之下完成此篇, 半點也沒誇張, 是為記.

6 responses to “暈樓浪

  1. 我老闆住大潭道某高尚住宅28樓,佢同我講話今早露台水浸,所以遲咗返工,你信唔信呢?乜而家啲樓的質素咁嘅咩?!

    • 我信! 正因是毫宅, 故他的露台有足夠空間種花花草草, 巨爵辣手摧花, 大量枯葉殘花瘀塞了去水位, 就可能會水浸. 如我家的露台般那麽淺窄就不會發生此事:-)

  2. 原來住大潭同住大澳一樣會水浸,唔使憎人富貴啦……

  3. 朋友家住三十樓,打風上廁所時也感到大廈搖來搖去。

    問建築界的朋友,據說大廈設計時都會考慮到強風吹襲時問題,大廈容許有幾呎(實際數字忘了)的擺動,以卸去風力。

發表迴響

