天天開天窗


實在懶得不成話兒, 被網友取笑天天開天窗, 實在有違本blog招牌. 不過有點取巧的是我的欄名既可解讀為 gossip daily, 亦可意為TinTin 談天. 有時真的佩服每日都有出品的網友, 如Karol, 大家如果真的想定時有野, 請到 Day day Chat, 而且文筆比我好很多.

多日沒出品, 幾以為出品日子有如女性生理週期一般, 變為月事一件. 而且還是身子弱的, 時準時唔準. 再下去幾疑到了更年期 – 不事生產.

為避免誤會天天變了性, 還是東拉西扯定期寫點東西好了. 之前JY也說得好" 我寫,只因為想你來看".

2 responses to “天天開天窗

  1. 撞鬼,日頭淨係睇到頭頂粉紅鑽石那篇,睇唔到你在此唱我,無廣告費o架我話你知!

    快啲賣懶啦,咪等年尾嘞!

發表迴響

